Sitter hos Kozinen! <3

Nu sitter jag hemma hos Fanny, har dushat och ska snart till skuv, om någon halvtimma eller så.
Jag fick resultat av ett svenska papper idag.
MVG... Sweet! (faktiskt lite)
Sen har jag typ ett tag haft ögonen på en gymnastikdräckt jag vill köpa. Eller tänker är nog mer korrekt.
så här ser den ut:
Purple Magic
Och sen ett par svarta shorts till, det blir inte så jättebilligt, men de e värt det! Defenitivt.
Seeeeen, har det inte hänt så mkt mer. Har varit rigält sjuk förra och förr-förra veckan (japp, sportlovet)
så har inte kunnat träna på hela sportlovet! Ush! inte riktigt okej.
Men just det! idag klarade jag nästan spagat, har typ 2-4cm kvar. det var roligt.
Och sen klarade jag "straddle up handstnad" om ni inte vet vad det är får ni googla i fall ni vill veta.
Det var allt för den här veckan! Imorn är det i alla fall gymnastik på schemat! <3Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0