Nytt jobb!

Go (sen) kväll!

Nu sitter jag och typ slösar tid på ingenting och känner hur jag blir tröttare och tröttare...
SÅ... Jag har ju fått ett nytt jobb och förra veckan började jag, det var väldigt roligt och
alla var sååå söta. Så på måndag ska jag dit igen, vi får hoppas att det blir minst lika bra
nästa gång.
OCH imorn/idag kommer solsidan! Fy fan vad den är rolig!
Ikväll har jag typ själv suttit uppe och vikt mig av comedy central! Den är superrolig, det var ju stand up saturday. Det får man ju bara inte missa!

jahopp hinner inte skriva mer ikväll heller, måste stänga ner, får göra ett nytt försök till typ ett HELT inlägg då och inte bara ett halvt eller ett kvarts.

See ya! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0