Det finns underbara människor!

Hejsan!
Nu ska jag börja packa för jag kommer faktiskt inte hem för ens på fredag sen!
Imorn åker jag hemifrån 07.30-Skola-Plugga med Jocke-SKUV (Första gången på länge)- Sover hos Jocke- Skola på tors- Hem till Jocke igen och hemta saker- Hitta på något skoj-GYMNASTIK-Sova hos morbror- Skola---- SEN HEM!!!
haha jaa det blir lite mycket men men, man kan ju inte passa upp på alla roliga saker som kommer min väg nu!

Så till rubriken:
Idag var det någon olycka på vägen till skolan så bussen jag skulle åka men trafikerades inte... Så jag skulle kommit sent till lektionen! Så jag står på busshållsplatsen *super stressad* med mamma i telefonen och inser att den enda bussen jag kan ta går en timma senare...
Så jag börjar gå hem igen när en bil svänger in och stannar, de e en ung kvinna som frågar om jag vill ha skjuts till brommaplan!
Än vardagsängel! Verkligen!
Jag kom i tid till lektionen.

Blogg inlägget tillägnat till henne!

Här är några bilder från promenaden förra helgen:

Vi träffade några hästar!


SNEEEEEELLLLL HEEESSSSTTT! <3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0