Datorkunskap + VÅR!

Hejsan!
Tänkte typ bara säga, eller jag menar nämna, eller kanske peta in, lägga in, nämna, yttra, utrycka min glädje om att, det faktiskt typ snart är VÅR!!!

Jag sitter på en datorkunskapslektion med Sandra. Det kanske ni märker på min väldigt uttdragna mening. men den har faktiskt en "mening" för att man ser det typ överallt nu, när jag m familjen var på långpromenad igår kände man lukten av eld. Det tycker i alla fall jag är vår.

Okej nu fick vi i alla fall våra böcker så nu kan vi börja jobba.

Ska bara lägga in att på onsdag ska jag gå på SKUV och på torsta ska jag provträna för Järfällagymnasterna! Superglad!
Idag gjorde vi prov i ekologi, gick helt okej, hade nämnligen inte pluggat så mkt.
Ikväll ska jag jobba!

Det var mycket att lägga in, men jaa så blir det när man stressar.

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0